TAURINA - AGRÁR KFT.

Logo

Figyelem!

WEBÁRUHÁZUNK jelenleg teszt üzemmódban működik.

Véleményére kíváncsiak vagyunk ezért, ha észrevétele van jelezze a +36 304889023 telefonon.

Rendelés feladásakor körültekintően járjon el!

Szállítási feltételek

A webáruházban való vásárlás feltétele, hogy a Vásárló a megrendelés során magyarországi szállítási címet jelöljön meg.

A megrendelt termék vételárán felül a Vásárló köteles a kiszállítási költséget is megfizetni a Szolgáltató részére. A kiszállítási költséget a szállítás módja határozza meg, ami a következő lehet:

  • GLS csomagküldemény.

A kiszállítás költségét a Szolgáltató határozza meg a Vásárló által megrendelt termék(ek) méretének és mennyiségének figyelembevételével. A szállítás módját a vásárló az online felületen választja ki és itt tájékoztatjuk az aktuális szállítási és utánvét díjáról a megrendelés véglegesítését megelőzően.

Szolgáltató viseli azt a többletköltséget, ami a termékszállítási akadályokkal összefüggésben merül fel.

Szolgáltató a megrendelt termék kiszállításáról Magyarország teljes területén futárszolgálattal gondoskodik, kivétel ahol a terméknél eltérő információ található pl. „A termék kiszolgálása csak helyben lehetséges!”

A termék megrendelésekor javasolt, hogy a Vásárló telefonszámát adja meg a Szolgáltató részére, így szükség esetén a Szolgáltató, illetve megbízott szállítója telefonon is kapcsolatba tud lépni a Vásárlóval.

A kiszállítás legalacsonyabb díja: 1800  Ft.

Csomagküldemény esetén a megrendelt termék kiszállítására várhatóan 2 és 4 munkanap közötti időtartamban kerül sor, kivétel ahol a terméknél eltérő információ található pl. „Szállításról érdeklődjön a vevő szolgálatnál…”.

Szolgáltató megbízott szállítója a megrendelt terméket a szállítási címként megjelölt helyen tartózkodó személynek adja át az átvevő személy átvételi jogosultságra vonatkozóan tett nyilatkozata után. A Vásárló elfogadja, hogy Szolgáltató nem vállal felelősséget azért, ha a terméket nem a megrendelést leadó veszi át, ha egyébként a Szolgáltató a terméket a megjelölt szállítási címen adta át.

A Szolgáltató a vásárlás időpontját követő legkésőbb 30 napon belül gondoskodik a termék házhozszállításáról.

A Szolgáltató kizárja a felelősségét a szállítás várható időtartamának elhúzódása miatt abban az esetben, ha a szállítási késedelem a Szolgáltató működési körén kívül álló okból – így különösen szélsőséges időjárási viszonyok, nagyszámú megrendelések – miatt következik be.

A Vásárló felelőssége a termék csomagolásának, mint hulladéknak a megfelelő elhelyezéséről gondoskodni.

Figyelem: Ha a szállítmányozási cég sikertelenül próbálja meg kézbesíteni a fuvarszállítmányt a szállítási címre (pl. senki nincs a címen az átvételhez), akkor felveszi Önnel a kapcsolatot. Ezután lehetőség lesz a rendelés újbóli kézbesítésére, a szállítmányozási cég számára megfizetett további díjazás fejében. A további díj összege a kézbesítési címtől függ; erről a szállítmányozási cég az újbóli kézbesítés előtt tájékoztatni fogja.